Wirtualne biuro Warszawa

  • Wirtualne biuro Warszawa
    Marszałkowska 111 - Twoja firma w centrum Warszawy

Wirtualne biuro w OmniOffice to usługa, która nada profesjonalny charakter Twojej działalności. Śródmieście w Warszawie, bliskość centrum i nowoczesne biurowce to świetna wizytówka.
Zapewniamy nie tylko rozpoznawalny adres w nowoczesnych biurowcach, ale także znaczne doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji – a dla Państwa – pewność, że ta odpowiedzialna usługa będzie wykonana z należytą starannością.

Wszystkie listy przychodzące zostaną odnotowane w elektronicznej książce korespondencji, zostanie im nadany unikatowy numer i kod kreskowy. W panelu klienta uzyskają Państwo możliwość zlecenia lub pobrania skanów a także np. rezerwacji sal konferencyjnych i gabinetów w naszych biurach.

Wirtualne biuro w OmniOffice. Dlaczego warto?

Wirtualny adres to wiele zalet, które pomogą Ci sprawnie i efektywnie prowadzić działalność.
Do najważniejszych należą:

  • porządek w Twojej korespondencji,
  • obsługa połączeń telefonicznych kierowanych do Twojej firmy,
  • miejsce do spotkań biznesowych oraz pracy (Warszawa, Śródmieście),
  • pomoc w kwestiach księgowych i organizacyjnych,
  • możliwość zawarcia umowy online,
  • panel klienta z książką korespondencji,
  • pełna obsługa biura i spotkań biznesowych,
  • doradztwo w sprawach księgowych i organizacyjnych,
  • sale spotkań i biura ? na godziny, dni lub miesiące,
  • przy umowie na 12 miesięcy zyskujesz do 50% zniżki m. in. w
    restauracjach, myjniach samochodowych, salonach urody w całej
    Polsce,
  • lokalizacja (Warszawa, Śródmieście).

Wynajem wirtualnego biura. Dla kogo i jaka cena?

Nasza oferta skierowana jest zarówno do małych firm, które rozpoczynają swoją działalność
i chcą, żeby było tanio, jak i do doświadczonych przedsiębiorstw.
Szczególną zaletą tej oferty jest wirtualny adres, na który możesz kierować firmową korespondencję.
W związku z różnorodnością naszych klientów przygotowaliśmy pakiety, których cena jest dopasowana
do potrzeb Twojej firmy.

Postaw na praktyczne rozwiązania, zyskaj wirtualny adres

Decydując się na wirtualne biuro zyskasz adres do korespondencji i możliwość umówienia spotkań z klientami
w dogodnej lokalizacji (Warszawa, Śródmieście). Tym samym, jesteś w stanie zaoszczędzić fundusze na wynajmie
przestrzeni, której na co dzień nie potrzebujesz. Taka oferta sprawdza się zwłaszcza w przypadku małych firm
lub freelancerów, którzy z powodzeniem mogą pracować we własnym domu.

Poznaj nasze adresy.

ul. Marszałkowska 111

Nasze biuro wirtualne przy ul. Marszałkowskiej 111 jest jednym z najpopularniejszych w Warszawie. Jest znakomicie zlokalizowane, w biurowcu Saski Point tuż przy Parku Saskim. Jego umiejscowienie zapewnia łatwy i szybki dojazd wszystkimi środkami komunikacji miejskiej łącznie z metrem. 

Do dyspozycji mamy także 9 biur i 2 sale konferencyjne.

Zobacz lokalizację na mapie.

al. Jana Pawła II 22

Q22 to najnowszy i jeden z najbardziej wyróżniających się adresów na biznesowej mapie Warszawy. Ten nowoczesny wieżowiec został wybrany m.in. przez takie firmy jak Deloitte, Allegro, Linklaters czy White & Case.

Do dyspozycji mamy także 75 biur i 6 sal konferencyjnych.

Zobacz lokalizację na mapie.

ul. Zajęcza 15

Nasze wirtualne biuro w Warszawie przy ul. Zajęczej 15 umożliwia uzyskanie siedziby w nowym i jednocześnie kameralnym biurowcu klasy A na Powiślu. Jest to znakomita lokalizacja dla firm ceniących sobie kameralne i eleganckie otoczenie.

Do dyspozycji mamy także 29 biur i 3 sale konferencyjne.

Zobacz lokalizację na mapie.

Poznaj nasze pakiety i wybierz swoje biuro na wynajem.

Pomóż mi wybrać pakiet odpowiedni dla mojej firmy

Primus – dobry na start Marszałkowska 111

Pakiet idealny dla rozpoczynających działalność i chcących, żeby było tanio. Dzięki niemu uzyskasz adres w centrum Warszawy i ograniczysz koszty. Zajmiemy się również Twoją korespondencją.

  • adres rejestrowy (Warszawa Śródmieście),
  • adres do prowadzenia korespondencji i marketingu,
  • tanie skanowanie płatne dodatkowo 5zł/ list,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

Simplex - listy na celowniku Marszałkowska 111

Najlepszy dla firm, których częścią działalności jest prowadzenie korespondencji. Dzięki pakietowi Simplex nie przegapisz żadnego listu.

  • adres rejestrowy (Warszawa, Śródmieście),
  • adres do prowadzenia korespondencji i marketingu,
  • skanowanie korespondencji bez limitów i dopłat,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

Telis – dla rozmownych Marszałkowska 111

W pakiecie Telis otrzymujesz stacjonarny numer telefonu oraz pomoc naszych recepcjonistek, które zajmą się połączeniami zgodnie z Twoimi wytycznymi.

  • stacjonarny numer telefonu obsługiwany przez recepcję lub stałe przekierowanie na wskazany telefon,
  • obsługa recepcyjna (20 połączeń, telefonicznych miesięcznie w cenie),
  • adres rejestrowy (Warszawa Śródmieście),
  • skanowanie dodatkowo płatne 5 zł / list,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

Omnis – wszystko w jednym Marszałkowska 111

Omnis to rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą być w stałym kontakcie z klientami oraz urzędami. W pakiecie otrzymujesz pełną obsługę korespondencji oraz połączeń telefonicznych.

  • stacjonarny numer telefonu obsługiwany przez recepcję lub stałe przekierowanie na wskazany telefon,
  • obsługa recepcyjna (20 połączeń telefonicznych w cenie),
  • adres rejestrowy (Warszawa Śródmieście),
  • skanowanie korespondencji bez limitów i dopłat,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

Primus – dobry na start Zajęcza 15

Pakiet idealny dla rozpoczynających działalność i chcących, żeby było tanio. Dzięki niemu uzyskasz adres w centrum Warszawy i ograniczysz koszty. Zajmiemy się również Twoją korespondencją.

  • adres rejestrowy (Warszawa Śródmieście),
  • adres do prowadzenia korespondencji i marketingu,
  • tanie skanowanie płatne dodatkowo 5zł/ list,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

Simplex - listy na celowniku Zajęcza 15

Najlepszy dla firm, których częścią działalności jest prowadzenie korespondencji. Dzięki pakietowi Simplex nie przegapisz żadnego listu.

  • adres rejestrowy (Warszawa, Śródmieście),
  • adres do prowadzenia korespondencji i marketingu,
  • skanowanie korespondencji bez limitów i dopłat,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

Telis – dla rozmownych Zajęcza 15

W pakiecie Telis otrzymujesz stacjonarny numer telefonu oraz pomoc naszych recepcjonistek, które zajmą się połączeniami zgodnie z Twoimi wytycznymi.

  • stacjonarny numer telefonu obsługiwany przez recepcję lub stałe przekierowanie na wskazany telefon,
  • obsługa recepcyjna (20 połączeń, telefonicznych miesięcznie w cenie),
  • adres rejestrowy (Warszawa Śródmieście),
  • skanowanie dodatkowo płatne 5 zł / list,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

Omnis – wszystko w jednym Zajęcza 15

Omnis to rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą być w stałym kontakcie z klientami oraz urzędami. W pakiecie otrzymujesz pełną obsługę korespondencji oraz połączeń telefonicznych.

  • stacjonarny numer telefonu obsługiwany przez recepcję lub stałe przekierowanie na wskazany telefon,
  • obsługa recepcyjna (20 połączeń telefonicznych w cenie),
  • adres rejestrowy (Warszawa Śródmieście),
  • skanowanie korespondencji bez limitów i dopłat,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

Primus – dobry na start Al. Jana Pawła II 22

Pakiet idealny dla rozpoczynających działalność i chcących, żeby było tanio. Dzięki niemu uzyskasz adres w centrum Warszawy i ograniczysz koszty. Zajmiemy się również Twoją korespondencją.

  • adres rejestrowy (Warszawa Śródmieście),
  • adres do prowadzenia korespondencji i marketingu,
  • tanie skanowanie płatne dodatkowo 5zł/ list,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

Simplex - listy na celowniku Al. Jana Pawła II 22

Najlepszy dla firm, których częścią działalności jest prowadzenie korespondencji. Dzięki pakietowi Simplex nie przegapisz żadnego listu.

  • adres rejestrowy (Warszawa, Śródmieście),
  • adres do prowadzenia korespondencji i marketingu,
  • skanowanie korespondencji bez limitów i dopłat,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

Telis – dla rozmownych Al. Jana Pawła II 22

W pakiecie Telis otrzymujesz stacjonarny numer telefonu oraz pomoc naszych recepcjonistek, które zajmą się połączeniami zgodnie z Twoimi wytycznymi.

  • stacjonarny numer telefonu obsługiwany przez recepcję lub stałe przekierowanie na wskazany telefon,
  • obsługa recepcyjna (20 połączeń, telefonicznych miesięcznie w cenie),
  • adres rejestrowy (Warszawa Śródmieście),
  • skanowanie dodatkowo płatne 5 zł / list,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

Omnis – wszystko w jednym Al. Jana Pawła II 22

Omnis to rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą być w stałym kontakcie z klientami oraz urzędami. W pakiecie otrzymujesz pełną obsługę korespondencji oraz połączeń telefonicznych.

  • stacjonarny numer telefonu obsługiwany przez recepcję lub stałe przekierowanie na wskazany telefon,
  • obsługa recepcyjna (20 połączeń telefonicznych w cenie),
  • adres rejestrowy (Warszawa Śródmieście),
  • skanowanie korespondencji bez limitów i dopłat,
  • zniżki na coworking, najem sal konferencyjnych i biur.

ZADZWOŃ:
519 719 266

FAQ

Najprościej mówiąc, wspieraniem kreatywnych przedsiębiorców w realizowaniu ich biznesowych marzeń. Aby wykonać naszą misję jak najlepiej, postanowiliśmy zaoferować naszym Klientom kilka produktów:

  • Biuro serwisowane – biuro w pełni umeblowane, gotowe do pracy od zaraz, przeznaczone tylko dla Państwa;
  • Biuro wirtualne- tańsza alternatywa dla biura serwisowanego;
  • Wynajem sal konferencyjnych: 4, 8 i 12 osobowe;
  • Sprzedaż gotowych spółek lub pomoc w ich zakładaniu;
  • Przyjazną i profesjonalną obsługę:)


Oczywiście, gdzie indziej mielibyście Państwo przeprowadzić spotkanie, jak nie we własnym biurze. Dysponujemy salami konferencyjnymi przystosowanymi do różnego rodzaju spotkań. Jako posiadacze Biura Wirtualnego w OmniOffice otrzymują Państwo 15% rabat na najem sal konferencyjnych. W czasie korzystania z sali, gwarantujemy serwis kawowy oraz możliwość korzystania z zaplecza biurowego.


Posiadanie Biura Wirtualnego nie ma wpływu na wynik oraz częstotliwość przeprowadzania kontroli przez Urząd Skarbowy, wpływ może mieć charakter prowadzonej działalności oraz np. przeprowadzona kontrola u Państwa kontrahentów. Kontrola skarbowa przeprowadzana jest w miejscu przechowywania dokumentów rachunkowych. Jeśli wskażą Państwo np. swoje biuro księgowe jako miejsce przechowywania dokumentów, ewentualna kontrola będzie tam się odbywała.



Zgodnie z Państwa decyzją możemy:

  • Odbierać listy polecone.
  • Odbierać awizo dla listów poleconych.
  • Istnieje także możliwość czasowego zlecenia odbierania jedynie awizo dla listów poleconych, by nie uruchomić terminów urzędowych np. przez okres Państwa urlopu.



W przypadku odebrania listu kierowanego do Państwa firmy postępujemy według Państwa decyzji w poniższy sposób (dyspozycja może być zmieniona w trakcie trwania umowy):

  • Otwieramy i skanujemy całą korespondencję przychodzącą, bez uprzednich pytań.
    lub:
  • Każdorazowe wprowadzenie listu do bazy generuje jednorazowe zapytanie, w którym wskazany jest nadawca listu, data odbioru i rodzaj przesyłki (list zwykły, polecony, paczka). Wiadomość będzie zawierała link, którego kliknięcie wygeneruje jednorazowe zlecenie skanowania.



W przypadku wybrania oferty z numerem telefonicznym, przydzielamy Państwu lokalny numer telefonu stacjonarnego, który może być skonfigurowany na 2 sposoby:

  • Jako Państwa numer główny, obsługiwany przez naszą recepcję. Recepcjonistki będą zajmowały się połączeniami zgodnie Państwa instrukcjami.
  • Jako Państwa numer zapasowy tj. zamiast skrzynki głosowej. Opcja ta wymaga zmiany konfiguracji przekazywania połączeń u Państwa operatora.



Tak, pomożemy Państwu w formalnościach dotyczących założenia firmy, a także oferujemy zakup gotowych spółek.



Są 3 sposoby na zawarcie transakcji biura wirtualnego z OmniOffice:

  • Osobiście w jednym z naszych biur.
  • Korespondencyjnie.
  • Za pomocą formularza transakcji on-line.



Tak, jeśli umowę będzie podpisywał przyszły właściciel firmy potrzebny jest:

  • tylko numer NIP.

Jeśli umowę będzie zawierał pełnomocnik:

  • potrzebne jest udzielone mu od właściciela firmy pełnomocnictwo

Ponadto, Klient jest zobowiązany dostarczyć wyciąg z CEIDG niezwłocznie po rejestracji firmy.



Wyciąg z CEIDG nie jest konieczny, wydrukujemy go w biurze, ale trzeba pamiętać swój numer NIP w celu wyszukania odpowiedniego wpisu.



  • Wyciąg z KRS lub w przypadku zawarcia umowy w systemie S24, potrzebny jest wydruk dokumentu z serwisu S24;
  • W sytuacji kiedy umowę podpisuje osoba nie będąca w reprezentacji spółki potrzebne jest; pełnomocnictwo od osoby uprawnionej lub uchwała dająca prawo do reprezentowania spółki.



  • Umowa spółki ze wskazaną reprezentacją.
  • Jeżeli umowa tego nie precyzuje, dokument wskazujący na reprezentację (pełnomocnictwo lub uchwała Zgromadzenia Wspólników)



Wszystkie nasze biura znajdują się w śródmieściu Warszawy a firmy mające w nich siedziby podlegają pod te same urzędy:

Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie. Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Urząd Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Urząd Statystyczny w Warszawie.
ul. Lindleya 14
02-013 Warszawa
tel.: 22 584 61 00
fax: 22 584 61 90
XII Wydział Gospodarczy KRS. ul. Czerniakowska 100
00-454 Warszawa
tel.: 22 440 06 91
tel.: 22 440 06 92
ul. Senatorska 6/8
00-917 Warszawa
tel.: 22 538 21 11
ul. Nowogrodzka 43
00-691 Warszawa
tel.: 22 699 82 09
ul. 1 Sierpnia 21
01-134 Warszawa
tel.: 22 464 20 20