Biura serwisowane

Skocz do lokalizacji: al. Jana Pawła II 22, Zajęcza 15, Marszałkowska 111

OmniOffice to w pełni wyposażone miejsca do pracy w śródmieściu Warszawy. Wiemy, czego potrzebuje Twoja firma i jak zorganizować jej biuro tak, by było reprezentacyjne i funkcjonalne.

Biura serwisowane. Dla kogo?

Nasza oferta jest skierowana przedsiębiorców, którzy szukają komfortowego miejsca do pracy w Warszawie. Nie ważne ile miejsca i stanowisk pracy potrzebujesz. W OmniOffice zapewnimy wszystko, co jest Ci potrzebne. Wiemy w jaki sposób zorganizować biuro serwisowane tak, by było w pełni funkcjonalnym miejscem pracy.

Co zyskam, decydując się na biuro w OmniOffice?

Nasze biura to wiele korzyści. Do najważniejszych należą:

  • komfortowe miejsce pracy w biurowcach klasy A (Warszawa, al. Jana Pawła II 22, ul. Marszałkowska 111, lub ul. Zajęcza 15),
  • brak długotrwałych umów najmu (możliwość podpisania umowy nawet na miesiąc),
  • pełna obsługa recepcji,
  • obsługa spotkań biznesowych,
  • odbieranie połączeń telefonicznych,
  • usługi asystenckie,
  • codzienne sprzątanie,
  • obsługa księgowa Twojej firmy.

Biura dostosowane do Twoich potrzeb

Nie ważne, na który adres się zdecydujesz, wszystkie centra biurowe OmniOffice posiadają:

  • system klimatyzacji z indywidualnym sterowaniem,
  • zamki elektroniczne sterowane kartami,
  • salki konferencyjne ze sprzętem audio-video,
  • szerokopasmowy Internet,
  • telefony stacjonarne,
  • xero, fax, drukarkę,
  • aneksy kuchenne z punktem kawowym.

Nasze biura serwisowane – al. Jana Pawła II 22, Q22:

Biuro OmniOffice w Q22 to nasza najnowsza lokalizacja i zarazem największe z naszych biur. W najnowocześniejszym warszawskim wieżowcu przygotowaliśmy dla naszych klientów powierzchnię ponad 2 000 m?. Do dyspozycji oddaliśmy kilkadziesiąt gabinetów biurowych o zróżnicowanej wielkości. Sąsiadujące ze sobą gabinety możemy ze sobą łączyć tworząc przestrzeń dla większych zespołów.

W przestronnej strefie recepcyjnej, znajdą Państwo część kawiarnianą oraz wypoczynkową dla gości, gdzie znajdują się wygodne fotele, stoliki i ekspres do kawy. Przy salach konferencyjnych zaaranżowaliśmy przestrzeń foyer dającą możliwość odpoczynku podczas dużych spotkań wyposażoną w komfortowe, niskie kanapy i profesjonalny ekspres.

Co zyskam wybierając biuro serwisowane w tym budynku?

  • Lokalizację mojej firmy w najnowocześniejszym biurowcu w śródmieściu Warszawy.
  • Doskonały dojazd do pracy ? sąsiedztwo stacji metro Rondo ONZ, licznych przystanków tramwajowych i autobusowych.
  • Możliwość łączenia gabinetów 2-4 osobowych w większe powierzchnie „open space” ? rzadkość na rynku.
  • Dostęp do 6 sal konferencyjnych z wygodnym foyer.
  • Wyjątkowy hol powitalny oraz recepcję naszego biura o powierzchni ponad 60 m?  połączoną ze strefą kawiarnianą.
  • Profesjonalną obsługę administracyjną gości.
  • Możliwość bezpłatnego korzystania ze strefy fitness, siłowni i sauny na 14 piętrze biurowca ? dostęp wyłącznie dla najemców i centrum konferencyjnego
  • Ułatwienia dla rowerzystów ? parking rowerowy, prysznice, punkt napraw.
  • wiele innych o których chętnie Państwo opowiemy ? zapraszamy.

Przejdź do galerii biura.

Krótko o lokalizacji:

Budynek Q22 powstał przy skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w obszarze określanym jako ?biznesowe centrum Warszawy?. Jest to wymarzone miejsce zarówno dla korporacji jak i mniejszych firm, konsultantów, wolnych zawodów i podwykonawców. Sam budynek został wybrany także przez takie firmy jak Deloitte, Allegro, Linklaters czy White&Case.

Zobacz lokalizację na mapie.

Zapytaj o dostępność biura

Nasze biura serwisowane – ul. Zajęcza 15, Carpathia Office House

Nasze biuro na Powiślu zlokalizowane jest w nowym biurowcu klasy A ?Carpathia Office House?, przy ulicy Zajęczej 15. Powierzchnia została zaplanowana z myślą o małych i średnich firmach, poszukujących wyrazistej siedziby o wysokim standardzie. Dla naszych najemców przygotowaliśmy m.in przestronną recepcję z poczekalnią dla gości, wewnętrzną kawiarnię, trzy przeszklone sale konferencyjne, czy oddzielną kuchnię. Gabinety biurowe wyposażone będą w 2, 3, 4, 5 i 6 stanowisk pracy. Dla freelancerów mamy powierzchnię ?open space?.

Co zyskam wybierając biuro w tym budynku?

  • Elegancki i kameralny biurowiec.
  • Przyjazne wnętrza z recepcją łączącą cechy powierzchni biurowej i dobrej kawiarni.
  • Niezapomniany klimat Powiśla, bliskość Bulwarów Wiślanych.
  • Wygodny dojazd – bliskość stacji metra, Wisłostrady i prawobrzeżnej Warszawy.
  • Parking dla rowerów, prysznice, sąsiedztwo stacji wypożyczalni rowerów miejskich.

Przejdź do galerii biura.

Krótko o lokalizacji:

W pobliżu mają biura takie firmy i instytucje jak: Kancelaria Chajec, Don-Siemion & Żyto, EuRoPol GAZ, ING Bank, Ambasada Japonii, Związek Banków Polskich, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, Polski Instytut Spraw Międzynarodowych i wiele innych.

Lokalizacja zapewnia doskonały dostęp komunikacją miejską ? przystanki linii autobusowych znajdują się zaledwie kilkanaście metrów od wejścia do budynku. Stacja metra Powiśle znajduje się w zasięgu 5-minutowego spaceru.

Okolica biurowca Carpathia to także centrum kulturowe Warszawy. W najbliższym sąsiedztwie budynku znajdują się liczne kawiarnie i restauracje przy Nowym Świecie, a także znakomicie nadające się na mniej formalne spotkania.: Wine Bar Tamka 43, AvePizza, PKP Powiśle, Na Lato, czy Le Bistro Rozbrat. Odpoczynek zapewni m.in. na park dachu BUW a także Stare Miasto.

Zobacz lokalizację na mapie.

Zapytaj o dostępność biura

Nasze biura serwisowane – ul. Marszałkowska 111, Saski Point

Nasze biura serwisowane przy ul. Marszałkowskiej 111 zapewniają komfortowe warunki pracy w samym centrum Warszawy. Jest to nasza pierwsza i jednocześnie najbardziej kameralna lokalizacja. Do dyspozycji naszych klientów przygotowaliśmy 9 klimatyzowanych i wyposażonych gabinetów biurowych, 2 przeszklone sale konferencyjne, obsługiwaną przez nas recepcję oraz aneks kuchenny.

Co zyskają Państwo wybierając to biuro?

  • Lokalizację w budynku biurowym klasy A w samym centrum Warszawy.
  • Kameralne, spokojne biura.
  • Dostęp do siłowni – całkowicie bezpłatnie.
  • Parking dla gości.

przejdź do galerii biura.

Kilka słów o lokalizacji:

W pobliżu mają siedziby takie firmy i instytucje jak: Société Genérale, White & Case, DeBenedetti, Majewski, Szcześniak, Ambasada Danii, eCard, mBank, EC Harris i wiele innych.

Lokalizacja zapewnia doskonały dostęp komunikacją miejską ? przystanki linii tramwajowych i autobusowych znajdują się zaledwie kilkanaście metrów od wejścia do budynku. Stacja metra Świętokrzyska, łącząca I i II linię , znajduje się w zasięgu 5 minutowego spaceru. W najbliższym sąsiedztwie budynku znajdują się liczne kawiarnie i restauracje, np.: Coffeeheaven, Cafe Próżna, Femme Fatale, Player, Olenati, Na Zielnej, Sushi Bonsai, Five Restaurant, Banja Luka i wiele innych. Nieco dalej, ok. 5 minut pieszo, znajdują się najpopularniejsze w Warszawie miejsca na mniej formalne spotkania ? Ritual, Mono Bar, Zen Jazz Zone czy klub Tygmont. Odpoczynek zapewni Park Saski, a także centrum handlowe Złote Tarasy.

Zobacz lokalizację na mapie.

Zapytaj o dostępność biura

 

Biura tradycyjne Biura serwisowane klasy Aomni1
Powierzchnia min. 200-250 m?, najlepiej 500 + od ok. 15 m?  (gabinet 2-3 osobowy)
Czas negocjacji umowy najmu ok. 3-4 miesięcy od 1 do kilkunastu dni
Czas przygotowania powierzchni min. 3-4 miesiące 1 dzień
Zmiana wielkości powierzchni Niemożliwa Elastyczne dostosowywanie powierzchni do potrzeb
Minimalny okres najmu Najczęściej 5 lat, bez wypowiedzenia Dowolny, minimum 1 miesiąc
Rozliczanie Czynsz + koszty eksploatacyjne + ubezpieczenie + opłaty licznikowe + umowy zaopatrzenia i obsługi Jedna faktura
Ryzyko kursowe Czynsz w euro Czynsz w PLN
Obsługa recepcyjna Zatrudnienie recepcjonistki Udostępniona najemcom
Sale konferencyjne Do wydzielenia z powierzchni najmu Gotowe, udostępnione najemcom
Zaopatrzenie aneksu (kawa, herbata, woda) Umowa na zaopatrzenie i dzierżawę wyposażenia Udostępnione najemcom (bez limitu)
Adaptacja biura Współfinansowana przez najemcę Gotowe, wydzielone gabinety
Wyposażenie biurowe i meble Finansowane przez najemcę Gotowe, udostępnione najemcy
Łącza IT i telefony stacjonarne Finansowane przez najemcę Gotowe, udostępnione najemcy
Sprzątanie Umowa z serwisem sprzątającym Usługa udostępniona najemcy

Sprawdź indywidualną ofertę dla swojej firmy!

ZADZWOŃ: 22 209 50 80, 795 007 111